Autistisch kind blijkt telepathisch

Forum voor spirituele ervaringen, waaronder bijna dood ervaringen en het hiernamaals.
Avanti
Veteraan

Autistisch kind blijkt telepathisch

Berichtdoor Avanti 08 jan 2017, 19:01

De 5 jarige Ramses Sanguino is in staat om getallen correct te noemen die zijn moeder in gedachten heeft.

Het kind is autistisch, maar desalniettemin heeft het al zeven talen geleerd en is in staat om complexe wiskundige vraagstukken op te lossen.

Maar, daarboven schijnt hij ook nog telepathisch te zijn.

Zo is hij er 38 keer achter elkaar in geslaagd om correct te voorspellen wat voor getal zijn moeder in haar hoofd had.

missprrr
Lid
Geslacht: Vrouw

Re: Autistisch kind blijkt telepathisch

Berichtdoor missprrr 08 jan 2017, 19:44

Hhhm deze dingen zie ik mijn autistische dochter nog niet doen, maar het is wel zo dat ze me wel heel goed aanvoelt en precies soms de dingen zegt die ik voel maar nog niet geuit heb. Ze heeft overigens zichzelf wel al Engels aangeleerd op 5 jarige leeftijd. Ik denk wel dat kinderen met autisme op meerdere manieren bijzonder zijn. Ze beleven de wereld op heel andere manier.
Donald
Lid

Berichtdoor Donald 08 jan 2017, 20:58

Gezien het bovenstaande is dit misschien ook interessant:

De ene bestempelt een kind als een kind met autisme, iemand anders spreekt over een sterrenkind. Een sterrenkind is een nieuwetijdskind. Dit zijn kinderen die zich weliswaar op een vreemde manier gedragen, maar daarom nog niet noodzakelijk een leerstoornis hebben.
Hoe dan ook, is de term sterrenkind of nieuwetijdskind niet een officiële medische term. Het heeft dus weinig zin om naar de dokter te stappen en te vragen of die je kind wilt onderzoeken of het niet een nieuwetijdskind zou kunnen zijn. De kans dat de arts je niet ernstig zal nemen, is vrij groot.
Maar hoe komt het nu dat sommige mensen spreken over een sterrenkind, een nieuwetijdskind en weer anderen spreken over een kind met autisme. Het ligt nogal voor de hand: de tekenen zijn min of meer gelijklopend.

Tekenen van een sterrenkind en van een kind met autisme

Een sterrenkind zal net zoals een kind met autisme problemen hebben met het leggen van sociale contacten. Echter, de reden waarom is anders. Bij een sterrenkind verlopen de sociale contacten moeilijk omdat het kind zich niet begrepen voelt door de anderen. Het kind heeft het ook moeilijk om contacten te leggen aangezien het zodanig veel indrukken krijgt, dat het moeilijk is om op de juiste manier contacten te leggen. Deze combinatie, samen met de nood om zich regelmatig terug te trekken om tot rust te komen, zorgt er voor dat mensen een sterrenkind gauw als een kind met autisme gaan omschrijven.

Tegenstanders van alles wat rond de nieuwetijdskinderen en sterrenkinderen draait, omschrijven het dan weer als een vorm van vluchten. Zij gaan er van uit dat ouders niet kunnen, durven of willen inzien dat hun kind een stoornis heeft, en daarom gaan ze over een sterrenkind praten in plaats van over een kind met autisme.
Wie in deze discussie gelijk heeft, en of het nu om twee verschillende of twee net dezelfde zaken gaat, zal nog niet meteen aangetoond worden. Tot nader order zou men kunnen stellen dat niet de naam die men aan het kind geeft, maar wel de manier waarop men naar het kind kijkt het grote verschil maakt.

http://www.bachbloesemadvies.nl/infohoe ... utisme.htm
Haunebu
Veteraan

Berichtdoor Haunebu 09 jan 2017, 00:59

Gevaarlijk gebied als je overal een etiketje op wilt plakken...

"Ut kump toch wie ut kump!"

Bovendien hoor je steeds vaker dat vaccinaties autisme veroorzaken.
missprrr
Lid
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor missprrr 10 jan 2017, 08:52

Ik vraag me dan toch wel af hoe een vaccin een aangeboren iets in de hersenen kan veroorzaken.
Autisme is een prikkelverwerkingsstoornis. Alle ontvangstkanalen staan tegelijk open zeg maar. Mensen met autisme hebben moeite met het automatiseren van gedrag en executieve functies. Dit zorgt er inderdaad voor dat ze soms een ander zijn gedrag niet helemaal begrijpen.
Ze moeten eigenlijk telkens weer opnieuw een puzzel maken wat voor andere mensen wel eenvoudig en normaal is. Tevens zit er erfelijke componenten in. Wat wel zo is dat bepaald voedsel en E- nummers een negatieve invloed kunnen hebben. Mijn dochter krijgt dus bepaalde voedingsmiddelen niet of zo weinig mogelijk omdat ze er letterlijk van gaat stuiteren.
Ze zoeken inderdaad vaak de rust op maar dat is om alles in dat koppie weer even helder en rustig te krijgen.
Haunebu
Veteraan

Berichtdoor Haunebu 10 jan 2017, 17:21

missprrr schreef:Ik vraag me dan toch wel af hoe een vaccin een aangeboren iets in de hersenen kan veroorzaken.
Autisme is een prikkelverwerkingsstoornis. Alle ontvangstkanalen staan tegelijk open zeg maar. Mensen met autisme hebben moeite met het automatiseren van gedrag en executieve functies. Dit zorgt er inderdaad voor dat ze soms een ander zijn gedrag niet helemaal begrijpen.
Ze moeten eigenlijk telkens weer opnieuw een puzzel maken wat voor andere mensen wel eenvoudig en normaal is. Tevens zit er erfelijke componenten in. Wat wel zo is dat bepaald voedsel en E- nummers een negatieve invloed kunnen hebben. Mijn dochter krijgt dus bepaalde voedingsmiddelen niet of zo weinig mogelijk omdat ze er letterlijk van gaat stuiteren.
Ze zoeken inderdaad vaak de rust op maar dat is om alles in dat koppie weer even helder en rustig te krijgen.

https://www.google.nl/search?q=vaccinat ... XEaPu6ufAN
Donald
Lid

Berichtdoor Donald 10 jan 2017, 18:25

Het lijkt er inderdaad op dat er een verband is:

In wat misschien wel eens een historisch vonnis kan zijn, heeft een rechtbank in Rimini geoordeeld dat er een causaal verband is tussen BMR vaccinatie en autisme.

Deze zaak betrof een kind dat onmiddellijk bij thuiskomst en na vaccinatie in 2004, allerlei symptomen vertoonde.

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=30

Terug naar “Spirituele ervaringen”